*قفل های اثر انگشتی درب آپارتمان
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

قفل درب آپارتمان

قفل های دیجیتال را نصب کنید

قبل از خرید و نصب قفل دیجیتال ، باید درباره این محصولات بیشتر بدانید. قفل دیجیتال یکی از ایمن ترین مدل های قفل درب است. به شما امکان می دهد با شناسایی رمز ورود ، کارت یا اثر انگشت ، درب منزل یا محل کار خود را در یک تقسیم ثانیه باز کنید. از آنجا که بیشتر این قفل ها بدون کلید هستند ، بسیاری از مشکلات و مشکلات کلید مکانیکی برای همیشه از بین می روند. البته برخی از آنها برای برقراری اتصال در صورت لزوم دارای کلید اضطراری هستند ، مانند فراموش کردن رمز عبور ، از دست دادن کارت یا عدم کار باتری. به همین دلیل توصیه می شود که کلیدهای اضطراری را در مکانی امن نگه دارید.

نصب قفل الکترونیکی روی درب جلو ، امنیت درب جلو خانه یا محل کار شما را به دلیل ویژگی های امنیتی بی نظیر آن دو برابر می کند. سیستم های امنیتی مانند سیستم های ضد سرقت ، هشدارهای حادثه امنیتی ، قفل کودک ، حفظ حریم خصوصی و غیره که شما را متقاعد می کند از این محصولات استفاده کنید.

نصب قفل دیجیتالی مانند نصب قفل های دیگر باید به طور صحیح و مطابق با استانداردهای لازم انجام شود ، در غیر این صورت مشکلات بسیاری برای شما ایجاد خواهد کرد. بعداً در مقاله به طور مختصر درباره مراحل نصب قفل دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

مرحله 1: قفل دیجیتال بخرید

این نوع قفل ها مدل های متفاوتی با خصوصیات مختلف دارند. برخی از آنها برای حوادث امنیتی زنگ خطر دارند. سایرین را می توان از طریق تلفن همراه از راه دور کنترل کرد. اما همیشه باید توجه داشت که خرید قفل دیجیتالی با حداکثر امکانات در دسترس شما را از امنیت محل زندگی یا محل کار شما راحت می کند.

از مدلهایی استفاده کنید که متناسب با شرایط امنیتی سبک زندگی و محل کار شما باشد. به عنوان مثال ، استفاده از رمزنگاری دیجیتال یا قفل کارت برای افراد مسن و کودکان کمی دشوار است (نمی توانید رمز عبور و احتمال از دست دادن کارت را به خاطر بسپارید). اما قفل اثر انگشت دیجیتال بهترین انتخاب برای این گروه از افراد است ، زیرا اثر انگشت همیشه در کنار آنها است.

قبل از خرید قفل هوشمند ، لازم به ذکر است که درب دارای وسایل لازم برای نصب چنین قفل های الکترونیکی است. در غیر این صورت ، قفل روی درب قابل نصب نیست. درب جلو باید تنظیم شود ، در غیر این صورت بسیاری از مشکلات قفل مانند خراب شدن مکانیسم قفل اتوماتیک را ایجاد می کند.

همچنین از مارک هایی استفاده کنید که بهترین و بالاترین کیفیت خدمات پس از فروش را به شما ارائه می دهند. در حال حاضر بهترین برندهای قفل دیجیتال ایران مارک های Yel و Samsung هستند.

مرحله 2: درب را نصب کنید تا قفل هوشمند نصب شود

برای نصب قفل دیجیتالی روی درب ، سوراخ های استاندارد طبق الگوی آن مورد نیاز است. به ابزار دقیق حفاری احتیاج دارد. توصیه می شود که مته ها را توسط متخصصین نصب مته انجام دهید تا استانداردهای لازم را هنگام نصب برآورده کنید. روش دیگر برای حفر دقیق درب این است که قالب را قبل از نصب درب و ایجاد سوراخ های استاندارد برای قفل الکترونیکی ، قالب را به سازنده درب تحویل دهید.

مرحله 3: قفل الکترونیکی را نصب کنید

هر قفل دیجیتالی دارای سه بخش اصلی است: بدنه داخلی ، بدن خارجی و مغز ، که باید به درستی وصل شده و روی درب جلو قرار گیرد. قسمت بیرونی دارای سنسور اثر انگشت ، رمز عبور یا صفحه لمسی صفحه لمسی و گاهی اوقات اتاق برای وارد کردن کلید اضطراری است. در قسمت داخلی بدنه همچنین دکمه ای برای تنظیم و قرار گیری باتری ها وجود دارد.

پس از نصب قفل دیجیتالی روی درب ، اطمینان حاصل کنید که محل قفل درب در سطح مناسبی باشد. البته همانطور که در بالا گفته شد ، متخصصان نصب باید کارهای مربوط به نصب را انجام دهند تا در صورت بروز مشکل قفل ، کالای خریداری شده در خدمات فروش شرکت گنجانده شود.

مرحله 4: قفل های دیجیتال را تنظیم و قفل کنید

پس از نصب قفل الکترونیکی ، زمان آن رسیده است که تنظیمات را تنظیم کرده و قفل را تنظیم کنید. اولین قدم پس از نصب باتری ها شناسایی رمز عبور ، کارت یا اثر انگشت است که مطابق با مدل قفل دیجیتال است. سپس برای اطمینان از عملکرد صحیح قفل ، قطعات را داخل آن قرار دهید. بهتر است این کار را با نصب کننده انجام دهید و در هنگام باز بودن درب (در حالی که درب آن باز است ، با فشار دادن دکمه قفل دستی روی قسمت داخلی یا نگه داشتن سنسور قفل اتوماتیک ، زبانه های ذهن را روشن کنید تا شبیه سازی شود که درب بسته است). همچنین اگر یک کلید مکانیکی اضطراری دارید ، آن را امتحان کنید ، توجه داشته باشید که برای نصب با این نوع قفل باید از نصب کننده دستورالعمل های لازم را بخواهید.

یکی از موارد امنیتی که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد ، انتخاب رمز عبور است. رمزعبور را به صورت خصوصی و به دور از چشم نصب وارد کنید. همچنین اگر از قفل اثر انگشت دیجیتال استفاده می کنید ، حداقل هر دو اثر انگشت خود را در هر دست قرار دهید. هرگز به نصب کننده اثر انگشت اجازه ندهید که خودش قفل شود. این باعث کاهش امنیت می شود.

مرحله 5: گارانتی قفل دیجیتال و خدمات پس از فروش را فعال کنید

 یکی از مواردی که بعد از نصب قفل الکترونیکی باید از نصب بپرسید ، تکمیل برگه خدمات پس از فروش است. این برگه پشتیبانی فنی قفل بعد از نصب است ، همان پیگیری سریع توسط تیم نصب شرکت در صورت بروز مشکل یا نقص.

لازم به ذکر است علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت ، شرکت های بزرگ نیز خدمات فروش خود را به بهترین وجه به مشتریان خود ارائه می دهند. کلیه مراحل نصب قفل الکترونیکی طی یک تا دو ساعت انجام می شود. هزینه آن نیز بسته به نوع درب آن متفاوت است.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: